Viiden tähden elämä blogi

 

Valmiina Viiden tähden elämään?! 5️⃣⭐

 

 

 

Iloa vai kateutta?

 

Kyselin sisäpiiriläisiltäni, millaisia oppeja he haluaisivat rahamielen valmentajalta?


Yksi heistä vastasi haluavansa tulevasta VaRakas elämäni valmennuksesta mm. kykyä iloita omasta ja muiden onnesta ja menestymisestä.

 

Tämä oli ihana ja varsin tärkeäkin ajatus! <3

 

Samaan aikaan Facebookin Naisyrittäjät ryhmässä nimetön aloittaja pohti onko hyvästä "hehkuttaa" sitä paljonko tienaa. Hän halusi keskustelua aiheesta ja itselle jäi se mielikuva, ettei hän pitänyt sitä ihan täysin sopivan...

Jatka lukemista

Rehellisesti ja avoimesti

 

Sain yhteydenoton kotisivujeni kautta, kiitos ”Milla K”, kun näit vaivaa tutkiessasi verotietojani sekä laittaessasi minulle siitä viestin tiedoksi. <3

 

Olisin voinut säästää vaivaasi ja kertoa asiat itsekin, jos olisit vain kysynyt. Valitettavasti antamasi sähköpostiosoite ei tainnut olla oikea, niin en voi vastata sinulle suoraan, mutta toivottavasti tämä teksti päätyy joku päivä silmiesi eteen. :)

 

Tämä ei ollut ensimmäinen tällainen viesti, vaan olen viime vuonnakin saanut vastaavan...

Jatka lukemista

Ajo-opetusta ja rahamielen oppia teinille

 

 

Viime kuussa hain poikaani kesätyöpaikastaan ja sain loistotilaisuuden antaa hänelle tärkeää rahamielen oppia!

 

Ensin täytyy vielä kertoa, miten ylpeä olen pojastani, sillä hän tekee jo kolmatta kesää töitä omien asiakkaiden parissa! Hän on siis käynyt ihmisten luona tekemässä pihatöitä ja muita hommia, mihin hänen apuaan nyt onkaan tarvittu.

 

Hän oli silloin ollut töissä vähän kauempana, yleensä hän menee sinne mopolla, mutta koska ennen työpäivää kuului ukkosen jyrinää, hän kysyi v...

Jatka lukemista

Oletko oman onnesi este?



Oletko sinä oman onnesi este?

Väite / kysymys kuulostaa vähän hullulta, eikö? Miksi kukaan haluaisi olla oman onnensa este?

En usko, että kukaan TIETOISESTI haluaisikaan olla, mutta TIEDOSTAMATON mielesi, eli alitajuntasi voikin olla toista mieltä!

Esimerkiksi naisyrittäjä voi kuukaudesta ja vuodesta toiseen elää kädestä suuhun, pärjätä juuri ja juuri.

Ja vaikka hän kuinka toivoo, suurta menestystä ei tule.

Tällä naisyrittäjällä on todennäköisesti alitajunnassaan uskomuksia, jotka estävät...

Jatka lukemista

Miksi rahasta PITÄÄ puhua?

 

 

 

Jaoin fb:n Naisyrittäjät ryhmässä postauksen, että mahtavaa, kun täällä on alettu puhumaan enemmän rahasta!

 

Siellä siis oli ollut pari postausta, joissa puhuttiin isoistakin summista, joita naisyrittäjät olivat tienanneet.

 

Sitten sain omaan postaukseeni kysymyksen, että miksi siitä rahasta edes pitäisi puhua?

 

Sen seurauksena päätin tehdä tämän videon ja avata ajatuksiani siitä vielä vähän lisää.

 

Suomalaisessa kulttuurissahan raha on vähän niin kuin tabu.

 

Voi olla, että ...

Jatka lukemista

Otsasi hiessä on sinun leipäsi ansaittava?

Tunnetko syyllisyyttä tekemättömyydestä? Tuleeko raha vain silloin, kun tekee kovasti töitä?

 

Yrittäjänähän sitä voi helposti kokea, että pitäisi koko ajan tehdä jotain.

 

Tunnistan tämän ainakin itsessäni, tai toivottavasti voin pian jo sanoa, että entisessä itsessäni.

 

Sen jälkeen, kun toukokuussa 2014 lopetin yksityisenä perhepäivähoitajana ja periaatteessa varma rahantulo loppui, tuntui siltä kuin koko ajan olisi pitänyt tehdä jotain.

 

Tiedäthän sanonnan: ”Otsasi hiessä on sinun l...

Jatka lukemista
1 2 3
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.