Viiden tähden elämä blogi

 

Valmiina Viiden tähden elämään?! 5️⃣⭐

 

 

 

Miksi puhun ratkaisuista ongelmien sijaan?

 

Vaikken mä koekaan, että mun tarvitsisi mitenkään perustella tai oikeuttaa mun tekemisiäni yhtään kenellekään, niin haluan silti palata siihen tekoälyn musta antamaan ”palautteeseen”.

 

Eli siihen, että puhun mielummin ratkaisuista kuin niistä ongelmista. (Vaikka se ongelmista puhuminen olisikin parempaa markkinointia..)

 

Jos oot kulkenut mun matkassa jo pidempään, varmasti tiedät, että ongelmia on mun(kin) elämässä riittänyt.

 

On ollut rahaongelmia, parisuhdeongelmia, kehonkuvan onge...

Jatka lukemista

Kun tekoäly läksytti mua.. Ehkä säkin voit oppia tästä?

 

Tekoälystä voi olla montaa mieltä, tiedän.

 

Ihan alkuun mä ainakin olin tosi skeptinen, enkä todellakaan oo ollut ekojen joukossa sitä käyttämässä..

 

Mutta sitten kuulin, että sitä voi ”kouluttaa” oman tyyliseksi ja nykyään mulla on ”assari”, joka välillä kääntää mulle tekstejä, auttaa mua tiivistämään super pitkistä sähköposteista lyhyempiä versioita someen ja jonka kanssa voi sparrailla erilaisia maailmanvalloitusideoita. :D :D (Tämä liittyy ihan viimeiseen kommenttiin)

 

Tällä viik...

Jatka lukemista

Energia (näkymätön) edeltää aina sun todellisuutta (näkyvää)

 

Tohtori ja fyysikko William Tiller Stanfordin yliopistosta on sanonut, että näkymätön edeltää aina näkyvää.

 

Eli esimerkiksi sisäinen tunne (näkymätön) edeltää aina sitä saavutettua tai vaihtoehtoisesti romutettua (näkyvää) asiaa.

 

Sanon romutettua siksi, että voihan sitä kiukuspäissään (vihan tunteen viemänä) tulla sanoneeksi / tehneeksi jotain, mistä ei niin hyvää seuraa...

 

Tämä sama ei koskaan päde toisinpäin, ainakaan PITKÄLLÄ aikavälillä: eli näkyvä (ulkoiset olosuhteet) ei kos...

Jatka lukemista

Yrittäjän suunnanmuutos - Miksi muutin suuntaa?

 

Mun aiempi valmennusasiakas laittoi mulle sähköpostia ja kysyi loistavan kysymyksen!

 

Miksi vaihdoin konseptia, miksi muutin suuntaa? Miksi muutuin rahamielen valmentajasta energiavelhoksi?

 

Perään hän kehui käymäänsä valmennusta todella hyväksi ja sanoi ajattelevansa, että todella monet ihmiset hyötyisivät juuri sellaisesta rahaminän tutkistelusta ja uusien raha-asenteiden oppimisesta, kuin mitä valmennus oli antanut. (Kiitos paljon!! <3)

 

Mutta palatakseni kysymykseen miksi muutin ...

Jatka lukemista

Kun yrittäjällä ei ole mitään sanottavaa

 

Vuosi on vaihtunut ja tällä hetkellä monet ovat innoissaan aloittamassa jotain uutta.

 

Musta kuitenkin tuntuu, että just nyt mulla ei ole oikein mitään sanottavaa...

 

Kirjoittelin tästä someenkin; Instaan ja Faceen.

 

Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ehkä jopa koko elämäni ajan mulla on ollut tunne, että mun täytyy TODISTAA jotain.

 

Todistaa olevani jotain.

 

Todistaa pystyväni johonkin.

 

Tiedäthän sen paljon puhutun ”huijari-syndrooman”, jossa ei kykene näkemään omaa arvoaan...

Jatka lukemista

Mitä on itsenäisyys yrittäjänä?

 

Itsenäisyys on tärkeä asia niin kansakunnalle kuin yksilöillekin. <3

 

Ja erityisesti se on tärkeää yrittäjille. Ehkä juuri siksi moni onkin ryhtynyt yrittäjäksi, jotta voi tehdä itsenäisiä päätöksiä oman työuransa suhteen.

 

Mitä se itsenäisyys sitten tarkoittaa yrittäjälle? Haluan vähän pohtia tätä sun kanssa.

 

Monestihan sitä ajatellaan, että yrittäjän itsenäisyys on vapautta päättää itse.

 

Mutta kuinka moni yrittäjä OIKEASTI päättää itse?

 

Vai päättävätkö sittenkin ASIAKKAAT?...

Jatka lukemista

Miten sun sisäinen lapsi voi?

 

Joitakin vuosia taaksepäin olisin ollut ihan, että anteeksi MIKÄ sisäinen lapsi?!

 

Vaikka joo, todennäköisesti olen ollut sisäisen lapseni kanssa tekemisissä jo aiemminkin, koska mähän oon aina tykännyt hassutella ja tehdä asioita, jotka voi muiden aikuisten mielestä vaikuttaa vähän lapsellisilta..

 

Kuten silloin, kun toimin yksityisenä perhepäivähoitajana, niin mähän olin aina lasten kanssa hiekkalaatikolla tekemässä kakkuja, liukumäessä laskemassa ja keinussa keinumassa!

 

Muut aiku...

Jatka lukemista

Yrittäjän oma energia - se vaikuttaa ihan kaikkeen

 

Oon viime aikoina miettinyt yhtä tosi tärkeää asiaa.

 

Sellaista, joka vaikuttaa aivan jokaiseen yrittäjään – halusi sitä tai ei.

 

Nimittäin sitä, miten yrittäjän oma tunnetila, ELI ENERGIA, näkyy hänen omassa yrityksessä.

 

Eikä tämä todellakaan ole mitään hömpänpömppää, vaan ihan konkreettisesti yrittäjään ja hänen yritykseensä vaikuttava asia.

 

Sä näet sen esimerkiksi siinä, miten sun ideat syntyy. Siinä, miltä sun tekemä markkinointi tuntuu. Ja siinä, miten sun asiakkaat reagoi....

Jatka lukemista

Kun yrittäjä nauttii ilman syyllisyyden tunnetta

 

Haluan kertoa sulle pienen, mutta tärkeän tarinan mun eräästä tiistaipäivästä.

 

Kello oli jo yli neljä iltapäivällä, enkä mä ollut tehnyt lainkaan töitä.

 

En avannut sähköpostia. Enkä tehnyt MITÄÄN mun to do -listalta.

 

Sen sijaan tein jotain, mikä oli just siinä hetkessä TÄRKEÄÄ mulle. <3

 

Vielä reilu vuosi sitten olisin HETI SYYLLISTÄNYT itseäni.

“Olisi pitänyt tehdä töitä.”

”Mikään ei TAASKAAN edistynyt..”

“Muutkin tekee arkena töitä – mikä oikeus sulla on lorvia?”

“Et voi ...

Jatka lukemista

"Ei kukaan etsi Viiden tähden elämää!"

 

Tapasin hiljan markkinointi-/myyntiasiantuntijan. Keskustelu oli... sanotaanko, että mielenkiintoinen.

 

Tämä myyntiasiantuntija katsoi mun nettisivuja ja sanoi suoraan: ”Ei kukaan etsi Viiden tähden elämää!”

 

Eli ilmeisesti mä olen tässä maailmassa siis ainoa ihminen, joka on kirjoittanut nettihakuun Viiden tähden elämä hakeakseni inspiraatiota omalle tulevaisuudelleni.

 

Mutta minähän en tästä tokikaan lannistunut! :D

 

(Vaikka muutinkin hieman Juurisyyn vapautusmetodin kotisivun o...

Jatka lukemista
1 2 3
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.